Tosunumalparslan ben sebebini söyleyeyim ilerde haklı çıkarsam adımı geçirirsiniz içinizden. Bebeğiniz muhtemelen hiperaktif. Hiperaktif bebekler gün içinde uyuşa da hemen uyanırlar. Erken dönmeye başlar , 3 aylıkken muhtemelen kucağına aldığında zıplamaya başlar tabi ki destekle. Yapman gereken şey sabretmek. Eğer ki hiperaktif olduğuna inanırsan bebeğin biraz büyüdüğünde tabi onu yoracak sporlara yönelt lütfenz diğer türlü toplumun yaramaz dediği sınıfa giriyor. Yakından böyle biriyle çalışıyorum bebeği 2 yaş hiperaktif aslında yorulması gerekiyor ama gün içinde evde yorulmadığı için her yaptığı şımarıklık olarak değerlendiriliyor ☘️