Dokuz buçuk aylık oğlum,uyandıktan bir iki saat sonra yumurta , peynir , salatalık(eline veriyorum ) domates yer , sonra öğle uykusundan kalkınca meyve tabağı yapıyorum (kavun, kayısı, karpuz ,şeftali) .bunları çok seviyor . Bir sonraki öğününü de öğle sonrası uykusundan uyanınca veriyorum (havuç, kabak , patates , semiz otu . Bazılarını karıştırıp da verebilirsin , sarımsak , zeytinyağı ve kemik suyu atıyorum içlerine muhakkak , yoğurt da veriyorum yanında ) akşam uykusundan önce de kaşık maması veriyorum tatlım ,içine meyve de rendeliyorum 🤗 Çorba içmiyor benim oğlan , bir iki kaşık ancak 🤗