Mrve1906 37 haftalık sezeryan doğum yaptım. 2. Günüm sütüm gelmiyor. Bebeğim küvezde solunum sıkıntısı çekiyor. Süt için neler yapabilirim? Çok ağrım var.
avokadosever Mrve1906 geçmiş olsun sağ Salim kucağına almayı nasip etsin Allah ben 35. Haftada sezeryanla Doğum yaptım katmer bebe bisküvisi meyve suyu kuru incir kayısı kuru dut hoşafı ye bol bol inşallah gelir hemen
Kutay_22 Mrve1906 Solgar süt arttırıcı vitamin var, ben çooook faydasını gördüm. Biraz pahalı ama sütünüz dökülür gögsünüzden o derece etkiledi beni.. Doktorunuza danışıp, deneyin bence. Faydasını göreceginize eminim