10 günlük bebeğim var sütüm tazyikli ve fazla. Bir göğsümden emzirirken diğeri çok sertleşiyor onu da sağıyorum. dönüşümlü günde 3-4 kez sağım yapıyorum daha da artırır mıyım sütümü sizler nasıl yapıyorsunuz kafam çok karışık. Her emzirme öncesi biraz sağım yapmam daha mı doğru bilmiyorum sütüm fazla olduğu için