Bio gaia kullandım baya çok şey denedim bu damla fayda etti sadece kolik bebekti benim bebeğim ilk 3 ay çok çektik gazdan ben birde acı elma yağıni ayak altlarına bir iki damla damlatıp masaj yaptım.
Sağlık ocağındaki ebe söylemişti. Ama dikkatli kullanmak gerekiyor bebeğin ağzına kesinlikle gelmemeli zehirliyormuş. Ben fayda gördüm sürdükten sonra hemen elimi yıkadım.