Arkadaslar alerji hakkında yazılan postlara bakıyorum…Benim yasadıklarimi yasayan yok…Ogluma 15 aylıkken 30 gün falan inek sütü verdim… Geceleri karın ağrısı gaz sikayeti yasamaya basladı.. Ben dis sanıyordum..Sonra biraktım sütü…Test yaptık..Inek sütü alerjisi cıktı 1.54 degeri….Ama oglumda tek belirti geceleri olan karın ağrısı…Kimsede böyle bir sey görmedim..Böyle bir alerji olabilir mi…En son tavuktan yumurtadan makarnadan kıymadan gitgide her seyden suphelenmeye basladım..Psikolojim yıprandı…Geceleri hic uyuyamıyor …