Kızlar 3 aylık bebeğim rot geçirdi. 3 gece hastanede kaldım eve geldik. Probiyotik damla verildi. En son pazartesi kontrolü vardı. Hastaneye girişimizde CRP DEĞERİ 8 hastaneden çıkarken 10 dün 15 çıkmış yani şuan ishal kusma ateş yok ama bu crp düşmesi gereken yerde neden yükseliyor.Büyük oğlumdada crp 37 çıkmıştı daha onu bile götüremedim. İkisi bir rota geçirdi. Ne yapılıyor bilginiz varmı sağlık ocağındaki doktor antibiyotik verilmez dedi zaten bu virüse. Antiseptik ilaçlar kullanılır dedi. Sonuçları göstermeye dün yetişemedik. Bugünde kimsem olmadığı için gidemedim. Yarın komsuma bırakıp gideceğim için içimi yiyor 😭