Laden Bensum bende gönderecektim ama saatleri çok uzundu. O yüzden vazgeçmiştim. Çok yakınımda var bir tane. Çocukları bahçeye falan çıkarıyorlar sürekli. Epey ilgili görünüyorlar🌺
Bensum Laden evet tam gün eğitim varmış 5 e kadar. Bana da biraz uzak kalıyo o yüzden kararsızım yazın neyse de kışın çok zor olabilir