Yigiit_efeninn_annesi https://imgyukle.com/i/VNzZvv bebeğim 8 günlük dün göbek bağı düştü ve akşam böyle oldu sizce normal mi bu arada Perşembe günü çocuk doktoruna götüreceğim dizede sormak istedim başına böyle bişi gelen var mı🥺
AloneMom Yigiit_efeninn_annesi iltihaplanma yapmış gibi görünüyor.cocuk cerrahiye gösterin gümüş nitrat ile çok basit bi işlemle yakıyorlar orayı düzeliyor sonra.Cok geçmiş olsun .bizimde olmustu
susunbebekuyuyo Yigiit_efeninn_annesi benim kızımında bu şekilde bir parça kalmıştı gümüş ile yaktı çocuk doktorumuz sizde hemen doktora başvurun mikrop kapmasın