kremalipatatess tabiki götürmelisin. Ne olur ne olmaz. Beni oğlum da düştü, götürdüm, içim rahat etti. Bir şey çıkmamasına rağmen 3 saat gözetimde tuttular. Ani kanama vs olur, diye. Pişman olmayın sonra. Kayınvalideniz doktor mu bir şeyi yok, diyor.