Feyzosumunannesi Hasanazadannes SMA optıpro kullanıyoruz 1 aylık bebeğim ama sadece geceleri verıyorum 1 kere
pembehanm Sma optipro kullanıyorum ılk basta sma comfort kullanıyodum ama eczanede bu hıc anne sutu almayan bebekler ıcın dedı o yuzden optiproya gectim comfortta lif var diğerinde yok