Merhaba arkadaşlar bugün 41. Günüm kanamam bitmişti ama 38. Günde tekrar başladı ve hala devam ediyor adet mi yoksa lohusalığa bağlı bi kanama mı anlamadım özüre giriyor mu abdest alıp namaz kılmaya başlayabilir miyim yoksa kanamanın bitmesini mi beklemeliyim bilgisi olan yazabilir mi ?