kirmizibalikgolde kızım 2 aydır hiç kilo almıyor. 100 gram bile almamış neden yaa. çok hareketli 1 saniye durmuyor . bundan sonra kolo almayacak mi ne olacak moralim çok bozuk .2 ay i bile geçti.
Hfzcan kirmizibalikgolde Kızınız kaç aylık. Ve kaç kilo. Dış cukariyor mu cikarmiyor mu bu durumdan duruma değişir
avokadosever kirmizibalikgolde 9.5 aylık de benim oğlum ek gıda almıyor 3 aydır 1 grm almamış doktora götürdüm ayına göre normal diyor artık eskisi kadar çok almaz dedi
kirmizibalikgolde Hfzcan 9 bucuk aylik 9 kilo. 2 aydir 9 kilo. 4 disi var . yeni bu dis ufukta gözükmüyor
kirmizibalikgolde avokadosever aynen aynen yok 1 gram almıyor. normal diyor kilosuna ama bunlar bebeklik kilosun 3 aydır hiç bisey yok
Mirayslck kirmizibalikgolde Kızım bir buçuk yaşında ve 9 kilo . Doktor normaldi diyor . Zayıf olmasını bende kabullendim artık . Çok fazla takmayın bence