Ee22 doğumdan sonra ki ilk gün dr kapalı dedi bir hafta sonra yok açık dedi bir aylık kontrolünde kapalı dendi bizde tomografi çektirdik dorikosefalik şekil bozukluğu çıktı dr a henüz sonuç gösteremedik bugün çıktı raporu ben zaten bekliyordum rabbim herkese şifa versin çok zor evlat ile sınanmak ama hamdolsun