2minnosannesi0 bebeğimin gözü bi kaç gündür boyle fotografta net belli olmuyo da beyaz kısmı kızarıyo acile gosterebildik damla verdi gecmezse cocuk doktoruna gösterin dedi 4 defa damlattim ayni başına gelen var mi
Nur2021 2minnosannesi0 gecmis olsun, siz yinede cpcuk doktoruna goturun, damlattigimiz damlayi da soyleyin doktora
Kutay_22 Polen alerjisi olabilir. Mevsim geçişindeyiz, arada oğlumun da kızarıyor ama ben henüz gitmedim.
sarumi Aynısı suan oglumdada var bizdw acile gittik damla verdide fayda görmedik sonrasında ne yaptınız nasıl geçti acaba