1kiz1oglan- Kızlar bu aralar göbeğim aşağı düşecekmiş gibi oluyo böyle sıkmak istiyorum yüzüstü yatınca rahatlıyorum korse takip sıkıştırmak istiyorum oda sıcaklarda çekilmiyor sürekli, başına gelen var mi
EkiminAnnesi 1kiz1oglan- sezaryen sonrası korse kullandınız mı? Ben 5.gün kullanmaya başlamıştım çok düzenli de kullanmadım 1 ay kadar Göbeğim kalmadı neredeyse. Ya da karın egzersizleri deneyebilirsiniz
EkiminAnnesi 1kiz1oglan- hastaneden taburcu olurken doktorum yanıma geldi 5.gün kontrole gel yanında bir tane doğum sonrası korseyi de getir dedi önce kontrollerimi yaptı sonra da korsemi kendisi taktı. Niye zararı olsun, dışardan duyduklarınıza bakmasaydınız keşke 😣