Eseseses Merhaba, bebeğimin 4. Gününde göbek bağı düştü hiç kanama falan olmadı. 12. Gün bugün göbeğinde kabuk ve ıslak kanama olmuş. Normal mi
elmaliturtam Doğumdan sonra eve geçtiğimizde çocuk doktoru göbekte kanama akma olur ise direkt hastaneye gelin demişti sizde ne olur ne olmaz bir hastaneye danışın isterseniz.