Arkadaşlar 4 günlükken mama basladik anne sütüne ilave olarak
Günde bir kez yapıyordu son zamanlarda 4 gün yapmadı
Sonra ki 4 günde yapmadı
Sonra 8 gün yapamadı fitil denedik.doktorumuz fitille uyari yapmayı uygun görmediği için mama değişikliği yaptık
Aptamil kullanıyorduk sma comforta geçtik
Son 1 hafta daha yapamadı doktorumuz yeniden fitil vermemizi farklı mamalar denememizi söyledi
Yine fitille uyari vermek istemiyorum 😟
Mamayi zaten bırakmaya çalışıyoruz son 15 gündür günde en fazla 3 kez veriyoruz.
2 gündür de anne sütüne ağırlık verdik mama hiç vermemeye claisiyorum
Biraz uzun oldu ama bizim gibi bu durumu yaşayan var mı