entazeanne Kızlar oğluşum 3 ay 20 günlük oğluşumu 5 aylıkken sünnet ettirmeyi düşünüyordum bugün kontrole götürdüm çocuk doktoruna sünnet için doktorumuz doğuştan sünnetli olduğunu sadece küçük bi kesik atabileceklerini söyledi ama internetten baktığımda çok iyi olmayan şeyler yazıyor başına böyle bişe gelen var mı acaba ne yapılıyor Bilgilendirebilir misiniz?
Ggalparslan entazeanne benim oğlumda 2 aylık doğuştan sünnetliymiş doktorlar öyle dedi sünnet için bende beklemedeyim biraz bekleyelim 6 aylık olsun dedi doktoru duruma göre düzeltme yapılır yada sünnet edilir dedi
arslaninannesi98 entazeanne doğuştan sünnet diye bişey yoktur. Sünnet penis başı derisinin alınmasına denir. Peygamber sünneti denen durum pipi deliğinin testislere doğru aşağıda olmasıdır. Penis başında olmamasıdır. Ameliyat ile olması gereken yere getirilmelidir. O şekilde büyümesine izin verilmemeli çocuğun
Poyrazin_annesii Bnm arkadasımın bebegınede peygamber sünnetlı dedıler suan 1 bcuk yaşında . Doktora goturdu . Bunun sünnetı cok risklı fln dedı arkadasımda korktu nasıl yapck blmıyrm
Helokusunannesi Arkadaşımın oğlu içinde aynını söylemişlerdi, çok rahatmış, oğlu 1 sınıfı bitirdi bu sene, şubat gibi tekrar götürmüşler dr demişki ne kadar şanslı kesilcek bir yanı yada düzeltilmesi gerekn bir yeri yok o yüzden yaptırmayacak
entazeanne Helokusunannesi ama Müslümanlıkta ufakta olsa bir kesik olması gerekiyor dedi doktorumuz bize
KahveliVera entazeanne hımm burada bir doktor var ama sünnetli bebeler de sünnet ettiriliyor doktorunuzun degistiriniz
entazeanne KahveliVera doktorumuz sadece çocuk doktoru ve zaten bu konu için asıl çocuk cerrahisine yönlendirdi
Alpereninannisiii entazeanne benim oğlumda sunnetli doğdu çocuk cerrahina gidip kontrol ettirin demisti doktorumuz götürdük 1 yasina kadar sunnet ettirmeyin dedi sadece derisi gelişmemiş idrar deligi olmasi gereken yerdeydi aksi taktirde dogumdan hemen sonra ameliyat olmasi gerekiyomus röntgen çektirdik herangi bi sorun yok dedi 1 yaşını 3 gün geçti sunnet oldu bi makas değmesi gerekiyormuş muhakkak
SevimnurBasaran entazeanne benim ilk oğlumda doğuştan peygamber sünnetli doğdu. Tıptaki adı hipospadias. Bunun dereceleri var idrar deliğinin bulunduğu konuma göre ameliyat oluyorlar. Ve doğuştan sünnetli olanlar tekrar sünnet edilmiyor. Mesela bizim derecemiz 10 üzerinden 8. Yani baya ileri derece. Biz ilk ameliyatımızı olduk 2. Ameliyatı Nisan ayında olacaktı ki pipi boyu ameliyata uygun görülmediği için yurtdısindan krem gelecek onu kullanicaz. Gerçekten iyi bir doktora görünmek şart. Yanlis bir tedavide çocuğun ilerideki hayatını olumsuz etkileyecek durum söz konusu. Eğer sizin idrar deliginiz uc kısma yakın ise ufak bir operasyonla biter. Allah sifa versin bizim için yıpratıcı bir süreç oldu ve hala devam ediyor
entazeanne SevimnurBasaran gerçekten çok açıklayıcı oldu bna deliği üç koşunda ufak bir operasyon dediğiniz tekrar sünnet gibi bişe mi oluyor 🙄
SevimnurBasaran entazeanne delik uç kısma yakınsa ufak bir operasyonla deliği olması gereken yere alırlar sünnet degilde ameliyat olabilir dediğim gibi peygamber sünnetli olanlar sünnet edilmiyor
entazeanne SevimnurBasaran deliği olması gereken yerde diye görüyor ben çünkğ kaç kere alt açtığımda idrarını yaptı ve gördüm
SevimnurBasaran entazeanne o zaman endişelenmenize gerek yok en doğru kararı doktorunuz verecektir ama dediğim gibi çok iyi bir doktor bulmanız lazım