Busr21 Kızlar selam ben doğum yapalı iki ay on gün oldu ancak hala kahverengi de olsa kanamam var ve sıkıldım bu durumdan benim gibi olan var mı doktora gitmem gerekli mi acaba aslında kırkımçıkınca gidip simir testi vs vermiştim ama
Adawwwa Busr21 25gün boyunca çok yoğundu,40güne kadar azaldı 40günden sonrada ara ara geldi bi50günde falan tamamen bitti derken😂😂 3.5aylık kızım var son 1ay da üçkez adet oldum doktorum ilk 6ay normal olucağını söyledi😂 normal yani canım
Nilunas Busr21 50 küsür gün sürdü doktor hamileyken bi sebepten kanaman çok olacak demişti öyle de oldu kontrolde normal dediydi artık alışmıştım kanamaya bitince aa noldu ki dediydim 😅
irem_m01 Busr21 bende 3 aylık oldum benden de geliyor hatta benden et parçaları da geliyor artık bende bıktım
irem_m01 Busr21 özür dileyerek soruyorum ama siz ilişkiye giriyormusunjz ben hala girmedim bişe olur diye