Jale67 benimde bebeğimin kilo alımı az . Sadece anne sütüyle besleniyor. Günde kaç kere kaka ve çişli bez değiştiriyorsun. Kızımın bağırsakları maşallah bayağı çalışıyor diyorum acaba yiyor içiyor kakaya mı dönüştürüyor direkt 😂 birde hareketli benim bebeğim ondan mı ne kilo alımı çok yavaş. Ayrıca 1 hafta sonra 3 aylık olucaz bu ay aldığı kilo 400 grama yakın. Başta çok güzel alıyordu her ay 1 kiloydu. Bu ayda böyle alınca dedim sütüm kilo aldırmıyor galiba