Ssumru Kızım 20 aylık bugün farkettim gözünde arpaçık çıkıyor ve kızarıklık var.. hemen sağlık ocağına götürdüm yakın diye.. doktor terramycin krem verdi sadece akşamları sür dedi bu kremi kullanan oldu mu? bilgilendirirseniz sevinirim 🙏