zyndrgt 2,5 aylık bebeğim perşembe günü verem aşısı olacak. Alınacak önlemler veya deneyimleriniz nedir ? Kolunda şişme oldu mu ? Ateş kaça çıktıktan sonra şurup yada fitil öneriliyor
Fenty zyndrgt Aşı olarak endişe etmeyin, 3 tane oluyor 2 bacak 1 kol koldakinde kabuklanma kızarma şişme olabilir bir iki aya kadar. Çok ağrısı olursa calpol verirsiniz ateşi 38 üzeri olursa da calpol verebilirsiniz, fitil en son çare.
Betiferi34 zyndrgt merak etmeyin hiçbirşey olmuyor. Aşı yapılan yer kızarıyo, şişiyor ve kabuk bağlıyor.böyle olması gerekiyor zaten. Bu durum aşının tutmuş olduğunu gösteriyor. İçin rahat etsin istiyorsan aşıdan sonra calpol verebilirsin