3 ay önce doğum yaptım beden sınavım var 30 şınav 30 saniye parkur kucağımıza ağırlık alıp koşacağız dubalardan zikzak çizerek elimizle duvara dokunup dümdüz geri koşacağız 100 metre tahminimce ama hamilelik bebek dersler derken hiç çalışamadım bu son sınav yaz okuluna kalmak istemiyorum nasıl hızlı koşarım nelere dikkat etmeliyim nefesime odaklanırsam bu beni yavaşlatır mı büyük adım mı küçük adım mı daha etkili hayatım bu sınava bağlı lütfen yardımcı olun :((