Seross10 Hanımlar iç kabı 1 lt olan modelini aldım Bim den aldığım altın süt ve probiyotik maya ile yaptım şu an fişte takılı. Kaç saat durması gerekiyor kullananlar yardımcı olabilir mi.
Annem2021 En az 8 saat kalması lazım. Ama ben kaba bakıyorum katılasınca çekiyorum fişi. Bazen 10 saatte de oluyor
Seross10 Annem2021 belli olur dimi kenarlardan. Peki illa ısıtılmış süt mü olmalı oda sıcaklığında ki sütle de yapılır mı
Annem2021 Buzdolabından pastörize günlük sütü çıkarıp yaptığım da oluyor bazen ☺️ Isıtmadan yapıyorum evet kenarlarından belli oluyor bakın korkmayın