Merhaba anneler 🤍 Az önce hastaneden geldik doktorumuza randevumuz vardı kilosuna az dedi zayıf dedi 9 aylık 7.800 geldi 2.5 aydır aynı 7 aylıkken 7.900 dü kilosu.. Sonra konuştuk raporlu mama bi deneyelim deri 3 tane verdi şimdilik az önce yarışından çogunu içti tek seferde. Fayda eder mi nolur bişey diyin ı kadar üzülüyorum ki neler yapıyorum yediriyorum iştahı kötü de değil bi mucize olsun biraz toparlansın istiyorum sadece elimden gelenin fazlasını yapıyorum artık bende bunaldım herşeyden 😔