Benim bebeğimde 14 aylık büyüme atağı haftasındayız. Her istediğini ağlayarak yaptırmaya çalışıyor bir şey yemek istemiyor biraz oyun kraker uyuma park derken zaman geçiriyoruz. Biraz zor oluyor ama yapacak bir şey yok. Geçecek tabiki bu da sabır sadece. Onlar içlerinde ne yaşıyor bilmiyoruz 😇