Ozgeakah 11 aylık çocuğum aldım eczacı sabah akşam tatlı kaşığı dedi sizce çok değil mi kullanan varsa nasıl kullandınız?
Makaron_88 Ozgeakah yani fena değil tabi diş dönemlerimizde hiçbirşey işe yaramıyor😊 onun haricinde orta bir iştahımız var