Valla ağlamayan 4 aylık bebegim bu 4.atak şeyinde ağlamaya başladı bide normalde ağlamıyor çığlık atarak vallahı kafayı yicem kulagım agrıyor artık kucağımdan bıraktığım an basıyor çığlığı ve mamasını içerkende içmiyor ağlıyor sadece sıyıracam artık ne yapacağım