Ben banyo mama oturagindan aldım. Destekli oturmaya başladığı andan itibaren kullanilabilir. Banyoda, iş yaparken gözümün önünde, piknikte hep kurtarıcım oldu. Annemler şehir dışında onlara giderken de götürdüm. Ekstra Bi mama sandalyesi alıp bırakmak mantıklı gelmedi bana. Bir de önden açılan olanı aldım. Daha rahat oturtup kaldırmak için.