Benim bebeğimde 8 ay dolmak uzereyken tam döndü. Öncesinde sağ sol dönmeye çalışıyordu. Ne zaman dönmeyi çözdü peşine popo dikilmeye başladı. Şuan 9 ay 12 günlük. 3 haftadır emekleme pozisyonuna giriyor. Ama tam anlamıyla emekleyemiyor. Ayaklar tamam ama kolları tek tek atmayı çözemediği için vücudu yere koyup öyle ilerliyor. Yılan gibi kıvrıla kıvrıla geziyor evin içinde. Bu haliyle bile yetiyor yaramazlık yapmaya. Doktorun hersey yolunda dediyse endişe etme bazen tembellik ediyor minikler. Sen gün içinde bol bol tummy time, dönme egzersizi yapmaya devam et.