Merhaba kızlar kızım 1.bucuk yaş kendi kendine oynarken birden ağladı ne oldu diye baktım hiçbir yerinde Birsy yok sonra baktım bileğini tutuyor ağlıyor.Galiba elini alta mi bıraktı her neyse eşim dedim akşam hastane gideceğiz.Basiniza gelen oldu mu bebislerinizin Şuan uyutmaya çalışıyor um yoksa sürekli bileğini tutuyor ağlıyor 🥺 Birsy olmamıştır dimi.