Kuzeyk benim oğlumda ilk günden beri silikon uçla emiyo, 2 saatte bir emiyo emerken uykuya dalar gibi oluyo ama uyanıyo sonra, kilo alımımızda maşallah çok iyi. Her bebek memede uyucak diye bişey yok, her bebeğin kendine özgü sevdiği uyku şekilleri oluyo😌