cicekannesi10
Öğlen verdiğiniz muhallebi ya da meyve de zaten öğle yemeğini niyetine geçiyor meyve yerine ekstradan biraz çorba içirebilirsiniz.
Kaldı ki 1 yaşına kadar ana öğünün zaten meme veya mama olmalı.
1 yaşından sonra da yavaş yavaş emzirmeyi azaltıp emzirmeyi kesme demiyorum emzirmeyi azaltıp ek gıdayı daha ön plana çıkarırsınız.
ilk ek gıdaya geçtiğim zaman emzirme nasıl olacak ek gıda nasıl olacak endişesine ben de kapılmıştım sonra bir doktordan dinledim demişti ki zaten ortalama 2 yıl boyunca annesi sütü görecek bırakın 1 yaşına kadar bol bol emsin demişti.
Ben de öyle yapıyordum sabahları kahvaltı öğlen çorba veya püre tarzı şeyler akşamları da yemek veriyordum böyle öğlen yemeğinin yanında yoğurt veriyordum bazen akşam yemeğinin yanında yoğurt veriyordum.
Biz yediğimiz zaman 1 yaşında doğru akşamları meyve verirdim. Bırakın 1 yaşına kadar ana öğünü anne sütü olsun. Zaten şurada emeceği belki de bir buçuk yıl belki de 2 yıl