Hamza-nilay benimde ilk 1 hafta zordu gece yürüyüş yapamadığımız için sabah kalkmak daha zor oluyor yürüdükçe açılıyorsunuz. Ben klozete oturmakta bile zorluk çektim. Yürüyüş ve bol su. Göğüsleriniz şiştiyse sağma makinesi mutlaka kullanın. Mutlaka sık sık emzirin ben yapamamıştım bebeğimde sarılık olmuştu zor atlattık. Bugün 1 aylık olduk çok şükür geride kaldı acılar