Sibelzerya Hanımlar bebeğim 22 aylık oldu son bi haftadır huzursuz daha az uyuyor yemek yemiyor ve yakamdan bi saniye düşmüyor normalde böyle değildi hasta falan da değil diş de görünmüyor yeni çıkan iki yaş sendromu bumu kafayı yedirdi bana sizlern nasıl
My_little_sunshine Sibelzerya Aa 2 yaş sendromu hoşgelmiş tez gider inşallah. Biz de öyleyiz 24 aylık ama şu bir aydır şahaneyiz eksiği yok fazlası var. Belki azı dişleri de çıkıyor olabilir tabii bir ihtimal.😅
Aalya Sibelzerya ayyy benm kızmda 10 gün sonra tam 22 aylık .bensiz adım atmıyor sürekli anne diye peşimde yaklaşık on gündür . Annemlern yanına başka şehir e geldim.ondan mı sendrom mu anlamadım:( istediği olmayınca yerlere atıyor kendini yırtıyor 😅 iştah desen her zaman iştahsızdı hala istahsız