Podema Bebeğim 25 günlük gazı var sab simplex ve biogai kullanıyoruz ama sab simplex içince kusuyor tok denedim, emzirdim 1 saat sonra denedim yüne aynı problem, üstten çıkardığı xaman kusma ile çıkarıyor aynı zamanda bu problemi yaşayan var mı
ZAlya05 Podema ben hiç sorun yaşamadım. Damla çok iyi geldi hatta. Ben emzirme arasında veriyordum. Yani memeden diğer memeye geçerken. Bebeğim 75 günlük hala ara ara veriyorum.
Eda14 Ben kullandim hiç bir sorun yaşamadım aksine çok yardımcı oldu sizinkine yan etki yapmış olabilir değiştirin isterseniz
gy1417 Eda14 bende başka bişey sorsam damlayı nasıl veriyosunuz eczacı eşime manasına yada süte katıp verebilirsiniz demiş İlk öyle yaptım arkadaşım saçma bılunca evdeki kaşıkla veriyorum ama o da metal
Podema Yenidunyam biz onu kullanıyorduk zaten 🙂 ne kadar doğru bilmiyorum ama çaresizlikten, annemler lahanayı karnına sardı birwzcık zeytinyağ damlattık çok aşırıı rahatlattı anında çıkardı gazını ve kakasını
Eda14 gy1417 bende metal kaşıkla verdim sade kullandım. Sutune yada manasına katmadim büyük ihtimalle yan etki yapmış siz başka gaz damalsi kullanın yada kiraz çekirdeği var bende onu kullanmıştım oda iyi gelmişti bize kiraz çekirdeği kullanın Trendyol var