Defnos3232 benim bebeğimde 35 günlük doğduğundan beri sadece emiyor memeyi hiç birşekilde bırakmıyor normal yani sadece aç oldukları için emmek istemezlermiş kendilerini güvende hissetmek için emerlermiş bukadar fazla..sizin yine de ilk haftalar sarılık riski olduğundan kilo alımına bakmanız gerekiyor doyup doymadığını anlamak için