Hamileligimin 30. Haftasina kadar siddetli kusmalarim oldu,artik bogazimdan kan gelmesimi,kusmugun gozumden cikmasimi ne ararsan yasadim,Allah kimseye yasatmasin herkesin hamileligi bulantisiz kusmasis gecsin insallah,bende piyasadaki hemen hemen tum ilaclari denedim hicbiri fayda etmedi biri disinda,dramamine adli bulanti ilaci beni rahatlatiyodu ,onun sayesinde yemek yiyebiliodum,insan icine cikabiliyodum bi nebze,dramamine A sinifi bi ilac,hamilelerin rahatca kullanabildigi binilac,cogu kimseye fayda etmemisti ama ben gozumu onla acabiliyodum