Olabiliyor ben de yaşadım bi dönem beneğimn bir yaşına girecek 4 güne çok güzel emZiriyorum hala…Sakın pes etmeyin,sağım yöntemi ile sağdıktaan sonra buzluğa da atabilirsiniz parmak yöntemi ile bebeğin damağına parmağınızı damağında emerken minik bir şırınga ile yavaş yavaş sütü boşaltabilirsiniz ağzına…Bu sayede emme refleskis kaybolmuyor ve zamanla meme reddi ortadan koyboluyor önemli olan pes etmemek tabi ara ara sürekli deneyin emzirmeyi bırakmayın