Oğlum 50 günlük gaz problemi için doktora götürdük zaten good night kullanıyorduk doktor ilave olarak relaktaz verdi fakat oğlumda kabızlık yaptı 3 gündür kaka yapamıyor meme+mama şeklinde revam ediyoruz ne yapsam bilemedim bekliyorum gazı çıkıyor fakat kaka yok delircem ne denemeliyim bugün bıraktım kullanmayı 😔