agns Sarekuss3 neyi işaret etmeli mesela biz anneler susamadan su içiriyoruz oyuncak desen hep önünde ya da ulaşabileceği yerde yemek saatinde e ne kaldı geriye yavrucak göstersin ☺️ merak etme annesi herşeyi normalse ihtiyacı olan bişeyi elbette gösterir
Dondurmalikahve Sarekuss3 18 aya kadar normal diye biliyorum. Siz gösterin yapmaya başlar hala geç kalmış sayılmaz.
Sarekuss3 Bu arada al ver yapıyor komut alıyor yani halka geçirme oyununu yapıyo taklitleri yapıyo kelimesi de var
Zlm Sarekuss3 benimki 13 aylık daha yeni yeni sorduğum şeyleri göstermek için işaret ediyo birşey istediğinde gel gel yapar gibi yapiyo hala
Merakliannecik Geç kaldı diye bir şey yok canım panik yapma. Şu baloncuklar var ya üfleyince çıkan. Onlardan al sen parmağınla pıt pıt diye patlat onları. Sonra bebeğinin parmağını al onlara dokundur. Sürekli sen işaret et seni örmek alacak
Dfnnr Canım benimki 11 bucuk aylık hala yapmıyor. Arkadaşımın kızı 1 yaşında oda hala yapmıyor bende buraya sen gibi post açtım sonra normal galiba dedim