Melisasbasi 😂😂😂 kız valla benim sidikli kızım da öyleydi. Geceleri sürekli ağlar gazdan duramazdı. Eşimin işi ağır diye kıyamıyordum ben salona geçiyordum öyle vakit geçiriyorduk eğer uyursa direkt yatak odasında yatağına koyuyordum ben de kendi yatağımda rahat yatıyordum. Şuan 11 aylık yine çok huzurlanırsa hemen çıkarıyorum yatak odasından. Bebeğimi de ayrı odada yatırmayı hiç düşünmedim herkes erkenden ayırıyor, ben kıyamıyorum. Evlenene kadar yatsın yanımızda ben rahatsız olmam 😂😂😂😂😂😂😂