Arkadaşlar sorun bu tam olarak geçmiyor ishal iki aydır. Antibiyotik kullanıyoruz bitiyor bı daha düzeliyor tekrar başlıyor. Artık bende çocuk da çok yoruldu. 2 Aydır denemediğim şey kalmadı patates muz herşey. Günde 3 4 hatta bazen 6 kere kaka yaptığı oluyor. Doktor aynı antibiyotigi verdi ama artık kullanmak istemiyorum suyuna çok dikkat ediyorum susuz kalmasin diye zaten yemek de yemez doğru düzgün. Yoruldummm bı akıl verin Doktor bağırsak enfeksiyonu dedi.