Beybısıler adetim 5 gun gecikti iki kere test yaptım negatif herhangi bi süphemiZde yok ama geri cekılme ıle korunuyoduk imkansıZda degıl yani ama nıye adet olmuyom yaa ilk defa basıma böle bısey gelıyo testte cıkmayıp kanda cıkma ıhtimalı olurmu cevremde hıc ama hıc duymadım ıkı hamılelıgımde testte ıkıncı cızgı hemen belirdi bu bembeyaz test dr gitsem mi acaba beklesem mi biraZ