Astral Bence doktor önemli. Her doktor şefkatle yaklaşmıyor. Bazı doktorlar gerekli/gereksiz ne kadar ilaç varsa dayıyor çocuğa. Bebeğim 22 aylık. Doğduğundan beri aylık takiplerini ve aşılarını yaptırdığımız özel muayenehanesi olan bir doktorumuz var. Tanıyor, biliyor, ateşlense, hastalansa filan arasak alerjisini, durumunu, iyi gelecek ilacını biliyor. Gözü kapalı yönlendirir. Bir de gece acil müdahaleler için bir doktorumuz var. Özel hastanede yatış vs gerektiğinde ona gidiyoruz. Kimisi gereksiz görebilir ama sağlığın gereksiz görülecek bir tarafı olduğunu düşünmüyorum