tenceretavakuskana Deletedmom_49 keske yola gtmeden cok once deneseydınız ya bılemedım onu memeye cok duskunse huzursuzlanır ama fırsatada donebılır arabada durmayı seven bı cocuksa mesela kucuk oyuncak bı dıreksıyon alın hadı sende sur gıbısınden oyun oynatın bızde ıse yaramıstı baya oyalanmıstı Yanınıza termosa su ve ayran alabılırsınız yedırmek ıcın yogurt olabılr hem uykusu ıcın Onun dısında elınde yıyebılcegı seyler alın kendısı yerken daha sakın durur Benımkıler oto koltugunda durmuyolae acıkcası yanıma oturtuyorum cok agladıklarında yarım saat oynatp keyflı anında yıne koltuga koyıyorum Mesela ıstedıgı bıseyı hemen vermeyın gostermeyın koltukta durmayınca cıkarın yıyecek ıcecek veya oyuncak vs bu sekılde otrma suresı az da olsa artar Uykuya gecıncede kucakta bıraz tutup dalınca koltuga yatırın elınızle mesela elını tutun veya sevdıgı bı nınnı sarkı varsa onu acın
yusufmertmom Bende 8 aylıkken 12saat yol gideceğim tayin sebebiyle ama bilmiyorum nasıl olacak. 2 aylıkken gidip 3,5 aylıkken geri dönüşte mahvetmişti bizi
Ummik Deletedmom_49 badem unlu ve kuru meyveli kurabiye yapmistim, muz, salatalik ve avokado almistim, mola verdigimiz yerlerde biz ne yiyorsak onu yedi. O zaman yetmisti ama simdi herhalde guzel bir ekmekten bir de sandvic hazirlardim.
Denizpoyrazz Deletedmom_49 oto koltuğunda hic durmadi benimki mesela hep kucağimdaydi emerek uyuyan bir bebekti yolun yarısı o sıcakta emzirmek ve uyutmaya çalışmakla geçti ama banamisin demedi. Bebekten bebege değişir ama gorumcemin kizi var kiz doğduğundan beri tatillerde yollarda hiic ağlamaz.oturur yolu izler oyun oynar vs. Benimkinin tam tersi gorumcem heryere gidiyor rahat rahat kiziyla