Cok enteresan belki ama merak ettim. Kizim şuan 2 yas 2 aylik. 4 aylikken emmeyi bıraktı. Dün saçlarımı tararken tarak göğsüme batti bende bakarkn sıktım biraz göğüs ucum ağrıdı yine niye sıktım bende bilmiyorum o anlik refleksle 😄 neyse bi baktım süt damladi. Yani daha doğrusu bu süt mü onuda bilemdim şaşırdım görünce cok uzun zaman oldu çünkü emmeyi bırakali. Hatta şimdi buraya sormadan yine sıktım emin olmak için yine damladi normal mi bu?