Zeyyy Kızlar kizim 13 aylik 1 ay öncesine kadar güzel güzel yemek yerdi yoğurt en sevdiği şeydi zeytin peynir yumurta da yerdi şimdi kahvaltı yapmiyo yemeğe dair hiç bi şey yemiyo sadece çorba oda bin takla atarak zeytin yoğurt peynir yumurta ağzı değince tükürüyo değişik şeyler deniyorum önceden iştahı güzeldi şimdi tamamen yok oldu gibi emiyo bu arada ama emdiği ne kadar yeter ki 13 aylik oldu napsam ki doktora gittik kilosu normal dedi mama mama diye bagiriyo ama verince tükürüyo napsam
Zynp Zeyyy aynı sıkıntı bizde de var 15 aylık olacak ve uzun zamandır kahvaltı yaptıramıyorum yemiyo hiçbişey,yumurta peynirden nefret ediyo tükürüyo hemen,bugün yemek yemeyi de bıraktı sürekli emmek istiyo beni gördükçe
Dorukerdininannesi Benim oğlumda 13 buçuk aylık. Bende ek gıdada çok zorlanıyorum. Doya doya hiç yedirmedim. Hele şimdi dişler çıkıyor diye bir haftadır ateşli ve huysuz. Sadece emiyor. Asla ağzını açmıyor başka bişeye. Ve yanlışlıkla ağzına attınmı kusuyor. Çok üzülüyorum. Ama foruma bakınca anladım emen çocuk yemek yemiyor. Memeye güveniyorlar. Bizim doktorumuz azalt diyor ama ne mümkün aç duruyor.