Merhaba arkadaşlar kızım dört aylık olduğu zaman uçakta yolculuk yapacağız ben tek olacağım o yüzden biraz endişeliyim ilk defa bebekle uçacagım aktarmalı bir uçuş olacak acaba bebek arabasını uçağın girişinde görevlilere teslim ettikten sonra geri ne zaman alıyoruz ben bir uçaktan inip geri aktarmalı olarak diğer uçağa yetişmeye çalışacağım için biraz endişeliyim bebek arabasını uçak inince hemen aynı yerde geri verebiliyorlar mı bu konudaki deneyimlerinizi merak ediyorum bir de bebeği uçak kalkarken ve inerken emzirmemiz gerekiyormuş galiba